۷ پاسخ

مامانم ابجیم تا چند ماهگی قنداق میکردن می‌گفتن راحتر می‌خوابه میشه راحت تر جابه‌جاش کرد سرما نمیخوره منم احتمالا از همون روز اول قنداق میکنم

من پسرم رو قنداق نکردم پشیمونم
قنداق کن دستاشو
پا مهم نیست
اگه ام قنداق میکنم خیلی سفت و محکم نباشه

من نکردم اصلا بچه اولمم قنداق نمیکردم

آب گرم بیار با پنبه تمیز کن

معمولا تا ده روزگی قنداق میکنن من خودم تا ده روزگی قنداق کردم

آروم تر میشه
آرامش خوابش هم بهتره
قرار نیست خیلی محکم ببندی که

اره من ازهمون روزاول ک ازبیمارستان بیرونش کردم قنداقش میکنم

سوال های مرتبط

مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا کارن مامان آقا کارن ۸ ماهگی