۴ پاسخ

منم ۶ هفتمه و تقریبا هیچ علائمی ندارم🥲

علائم ها میان بعدا

منم ندارم🫡 6 هفته 1 روزم

من همون اول خیلیی کم حالت تهوع و سینه درد داشتم بعد همشون از بین رفت هفته نهم دوباره با شدت برگشت ☹️

سوال های مرتبط