خانما شما ها عرق کاسنی میخورین چقدر میخورین

۶ پاسخ

عزیز طول دهانه رحمت چقدر بود سرکلاژ شدی؟ دهانه رحمت بازهم شده بود؟ منم دهانه رحم ۲۳ و باز شده بود دکتر گفت شانس بیاری تا سی هفته بمونه😣😭

سلام گلم ببخشید مزامت شدم شما چقدر استراحت داشتین من ۱۴ هفته سرویکس۲۰ همه میگن نمبمونه الان شما رو دبدم امیدوار شدم ترخدا ازتجربه هات بگو

سلام عزیزم شما فانلینگ بودید چطور تا این هفته شکر خدا رسوندید ؟ میشه از تجربیات تون بگید

من از هفته 30 دارم میخورم روزی نصف لیوان بعضی وقتام بیشتر

من هفته اخر شبی نصف استکان میخوردم پوست نارنج هم اسیاب کردم ب محض زایمان شرو کردم ب خوزذنش واس زرذی بچم اصن نگرفت

دکتر طب سنتی یدفعه میگفت ماه اخر نصف لیوان صبح ناشتا بخورین

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... ۱۰ ماهگی