۷ پاسخ

من دارم میخورم. البته گرمی هم میخورم. روشون بید کاسنی میکشم سر

میگن ثابت نشده. ولی تاثیر داره ..

من چون مزشو دوست داشتم ی مدت خوردم ولی الان ک تموم کردم، حوصلم نشده برم بخرم
ولی ب نظرم ضرر نداره خوردنش

نه من یه قطره هم نخوردم

من میذارم هفته اخر میخورم

نه اصلا

نه والا خاکشیر خوردم چند روز

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان .... مامان .... ۱۰ ماهگی