۳ پاسخ

من هنوز نگرفتم یکی از اقواممون سیسمونی داره قراره برم اون جا😅

من تو شریعتی گرفتم اسم سیسمونی یادم نیست والا خیلی چیزاش خوب بود قیمتش هم حالی بود

از نی نی مونا گرفتم همه چی مو ، راضی ام ، بلوار پزشک هست ادرسش...

سوال های مرتبط