۵ پاسخ

پسر من نصف یه دونم نمیخوره ماشالله بهش. خوش غذاس؟؟؟؟

اره

اره ماشاالله عالی خورده نوش جونش

آره خوبه عالیه

ااااره
ولی بال و کتف نده بچه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی