سوال منم هست
من دوست دارم تخت جمشید زایمان کنم ولی خب دکتری که پیشش میرم بیمارستان مریم. منم هزینشو نمیدونم چقده
مامان نیکان
اگه دکترت توالبرزه
و بیمه تکمیلی نداری بنظرم الکی هزینه نکن
مهم دکترته بیمارستانم یشبه
فقط دارو شیافی که دکتر دستور داده میدن که اونم خصوصی ودولتی نداره
من از مریم اصلا خوب نشنیدم؛ بنظرم الکی پولت رو خرجش نکن
من قائم ۲۰روز پیش رفتم با بیمه شد ۱۰تومن
متنفرم از بیمارستان مریم. فووووق العاده بی سواد و بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.