۲ پاسخ

من بودم خیلی هم راضی بودم پونزده تامین اجتماعی کم میکنن سزارین هم فکنم کلا ۶۵ باشه البته من دوقلویی بودم

من که زنگ زدم هزینه سزارین و پرسیدم با تامین گفت۵۵تومن

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد