۱ پاسخ

آره عزیزم من سه ماه زایمان کردم خیلی راضی بودم البته پسر اولم رو هم که الان ۴ سالشه بیمارستان مریم سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی