مامانا پوشک سایز صفر هم نیازه؟ بخرم یعنی؟

۱۰ پاسخ

نه کوچیک میشه من گرفتم استفاده نشد یک بگیر خود بیمارستانم یک میده

من یه بسته گرفتم برای روز های اول

من دخترم ۳۱۰۰بود،براش صفربستم تایکماه

من سایز یک گرفتم واسه دوکیلو تا پنج کیلوئه سایز صفر کوچیکه به نظرم

اره یه بسته کوچیک بخر

بستگی ب وزنش داره یک میگیرم منکه اگه لازم شد همونموقع صفر میخرم

اره ولی خیلی نگیر ازش چون بچه در حال رشد میشه زود کوچیک میشه براش

طبق اخرین سونو و وزنش بگیر پوشک رو

من خریدم

من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فردین ونینی 🩵 مامان فردین ونینی 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری