پستونک قلب مامان هم رسید🥰😍🥲

تصویر
۶ پاسخ

عالیه خیلی پستونک خوبیه

اوخی منم اینجوری خریدم ولی طرحش فرق میکنه
مبارک باشه

به به مبارکش باشه منم میخواستم سفارش بدم جفتش ۹۴۰ گفت ! چند گرفتی شما؟ آنلاین یا حضوری

نازی اینا شب رنگه خیلی باحاله... ولی من کلی هزینه پستونک دادم دخترم با زبونش شوووت میکرد بیرون.. اگه با دست نگه میداشتم عق میزد... کلی پول برا انواع پستونک ها دادم ولی پستونکی نشد که نشد این یکی رو ریسک نمیکنم یه بیبی لند ارزون میخرم اگه گرفت بعد شیکان پیکان میخرم🤣🤣

مبارکه چند گرفتی

مبارکش باشه😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی
مامان Maneli🩷✨ مامان Maneli🩷✨ ۱۲ ماهگی
مامان اِلیان مامان اِلیان هفته سی‌ونهم بارداری