اونایی که طبیعی زایمان کردید توی تهران کدوم بیمارستان بودین؟

۲ پاسخ

نمیدونم ولی فکر میکنم اپیدورال انجام میدن

من بیمارستان میلاد زایمان طبیعی بودم. این هم انشاالله میلاد میرم

سوال های مرتبط