لواشک آیا خوبه برای بارداری 😂😂

۱۰ پاسخ

آره بهتره

والا چون شاغلم سرکار نمیتوتم زیاد بخورم فقط وقتایی که خونه هستم بیشتر میخورم

بارداری اولم من خودمو خفه کردم بالواشک الوچه بقیه نمیزاشتن یواشکی می‌خوردم ولی تو کم بخور زیادیش خوب نیست 😂

اره دیگه پوره میوه هست

یبوست میگیری

من تا الان روزی ۱ دونه خوردم‌

منم همش لواشک میخورم ولی خیلی قندش بالاست ..

ها بخور

زیادیش خوب نیست
چون قند داره لواشک

زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مائده مامان مائده ۶ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وششم بارداری