آره بهتره
والا چون شاغلم سرکار نمیتوتم زیاد بخورم فقط وقتایی که خونه هستم بیشتر میخورم
بارداری اولم من خودمو خفه کردم بالواشک الوچه بقیه نمیزاشتن یواشکی میخوردم ولی تو کم بخور زیادیش خوب نیست 😂
اره دیگه پوره میوه هست
یبوست میگیری
من تا الان روزی ۱ دونه خوردم
منم همش لواشک میخورم ولی خیلی قندش بالاست ..
ها بخور
زیادیش خوب نیست
چون قند داره لواشک
زیادش خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.