بچها سونو آنومالی م خوبه؟جنسیت و کجانوشته؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا نپرسیدی ازش جنسیت رو 😐

عزیزم برات ترجمه کردم اما جنسیت رو ننوشته

تصویر

........

تصویر

دو صفحه اول که تیک زده تک تک اعضا بررسی کرده سر و صورت و قلب و مغز و کلیه و بینی و ...
صفحه سوم کالر داپلر نوشته و صدک وزن و مایع امنیوتیک.
جنسیت رو من ندیدم.بذار دقت کنم

جنسیت ننوشته

هرچی نگاه میکنم نمیتونم جنسیت پیدا کنم

چرا اونجا نپرسیدی اینجا چیزی ندیدم من

شما پیشرفته رفتین‌یا معمولی؟

شما پیشرفته رفتین یا معمولی؟

اینم هست

تصویر

این دومیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وپنجم بارداری