دوستان بدخوابی کی درست میشه؟؟؟

۸ پاسخ

فردای زایمان

😂😂داری از رویا حرف میزنی😂😂

من هفته ۸ تا ۱۳ بد خواب بودم از ۱۳ هفته به بعد همش خوابم😂

هیچوقت😂 دیگه موند تا بچه بزرگ شه چند سالی بگذره

انشالله بعد زایمان

هیچوقت

هیچ وقت😅🤌

بنظرم هیچوقت😂😂

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان ایهان❤🥺 مامان ایهان❤🥺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری