بنظرتون اسم نیلماه خوبه یا دنیز

۸ پاسخ

نیلماه

دنیز تلفظش راحت تره

نیلماه

دنیز من اسم دخترم دنیز میزارم

نیل خیلی قشنگه
نیلماه یکم طولانیه

دنیز خیلی نازه

دنیز.

من اگه بچم دختر بود حتما دنیز میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان اِلا مامان اِلا ۱ ماهگی
مامان اِلا مامان اِلا ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی