۸ پاسخ

دومی به تومان‌میشه ۱ میلیون

اوایه ۱۲ ملیونه هرماه سه تومنشو میتونی برداری دومی یک ملیون و ۵۰ ت منه الان میتونی برداری

اولی همونه که تازه ریختن هنوز نمیشه برداری ، دومیه خیلی قته ریختن شما هنوز استفاده نکردی تا اون اوای باز نشده برو اینو بکش خرید کن

اون یک و پنجاه تومن کالا برگی ک هر ماه میدن اون دوازده تومنه جدیده

مال ماروکه نریختن نمیدونم چرا

کودوازده این که یک میلیونوپنجاه هزارتومنه

یعنی از ۲۰ حق برداشت داری اونم کالا بعد از ماهی ده نفری ۱ میریزه

این چه برنامه ای هست

سوال های مرتبط