برا سوزش ‌ و خارش رحمی چی خوبه

۱ پاسخ

اگه از داخله برو دکتر اگه بیرونش خارش و سوزش داری میتونی یکم پماد ان ان بزنی ولی بازم نیازه که معاینه بشی

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا❤️ مامان هدیه خدا❤️ ۱۳ ماهگی