برو بیمارستان عزیزم یه چکاب و معاینه شو
نگران نباش عزیزم
منم لک قهوه ای داشتم هفته ۳۱
رفتم بیمارستان دارو زدن بهم خوب شدم
برا من کاهش طول سرویکس بود
شاید برا شما با شیاف حل شه
من ک هفته۳۷هستم دکترم هفته پیش بهم گفت اگه خونریزی یا لکه بینی قهوه ای و صورتی داشتی تو این هفته های آخر برو. بیمارستان موقع زایمانته احتمالا.حالا شما برو اگه خطرناک باشه دارو میدن بهت.
لکه بینیه عزیزم
من دیروز دکتر گفت گفت اگه داشتی حتما بیا تا بهت دارو بدم چون مهمه
لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.