۵ پاسخ

سلام خانم ها سونوگرافی انومالی باید چیز شیربخورم مث بستنی یا آب تنها

۲۴هفتگی به بعده من ۲۵رفتم

یه آزمایش برای برام نوشته نمیدونم قند هس یا ن
آزمایشگاه هم پرسیدم گفت باید بیاید
میخام بدونم اگر همین هس ناشتا برم

۲۴ تا ۲۸ هفته

بهداشت گفت از ۲۴ تا ۳۰ هفتگی وقت داری دکتر ها هم میگن ۲۴ تا ۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری