سلام خانم های گل،سونو رشد چند هفته میتونم برم؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

میخام یه ده روز دیگه برم .آخه من استراحت مطلقم خیلی نمیتونم برم بیرون

۳۲ هفته برو

حالا برو خوبه اگه وزنش کم باشه پیگیری کنی

بین ۲۸ تا ۳۲ ولی من یبارم ۳۵ رفتم

۲۸تا۳۲ . میتونی بری

از الان میتونی بری... ب نظرم یبار ۲۸ هفته و چندروز برو ، یبار ۳۲ هفته و چندروز

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی