دخترم نشسته بستنی میخوره ازپیش بخاریومیلرزه🤣🤣🤣

۳ پاسخ

خخخخخخخ انگار مجبورن دخت. من دیشب اینجوری رود

من خیلی وقته نخریدم دیگه

چرا بستنی بهش میدی من حتی هوا گرمم بود دوهفته یکی میدادم

سوال های مرتبط

مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم ۲ سالگی