مایع آمینوتیک چند اوکیه؟

۲ پاسخ

برای من ۱۰بود دکتر گفت خوبه

۸تا۲۵
۵تا ۸ نرمال پایینه ونیاز به بررسی و درمان داره
بالای ۲۵خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان جینگیلی♥️ مامان جینگیلی♥️ ۷ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۳ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان مهـــــــوا✨❤️ مامان مهـــــــوا✨❤️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری