۸ پاسخ

الان بچتون خوب شیر میخوره؟
چند سی سی
بچه منم مثل بچه شماست الان

۶۰تا زیاده ۳۰بده دل درد میگیره

طبیعی من رفلاکس داره توچهار ماهگی۶۰تا میخوره تازه اونم با دارو

دختر منم شیر خودمو از ۱۰ بار ۹ بار میاورد بالا
شیر خشک رو از هر ۱۰ بار ۴ بار
ولی دادم هردوتا رو
اشکالی نداره همین که ته دلش چشیر باشه کافیه دختر من الان ۳ ماهشه روی ۹۰ سیسی مونده الان باید بیشتر بخوره ولی حساس نیستم
بهتر میشه از اول ۳ ماهگی کمتر شیرمو میاره بالا
باید صبر داشته باشی فقط

دختر منم 😔
اشتهاش خیلی کم شده

باید ببری دکتر احتمالا داروی معده میده بهش

خب باید شیشه شیر ضد رفلاکس و کولیک بگیری دیگه

لیامم اونطوری شده 🥲

سوال های مرتبط

مامان دلارز👶🏻🩷 مامان دلارز👶🏻🩷 ۳ ماهگی