۷ پاسخ

ماله من که خیلی میخاره بعد میسوزه 🥺

شما ترشحاتتون زیاده ؟؟
حرکات نی نی کم نیست ؟؟

عااا منم تو این هفته این علائم رو داشتم طبیعیه

من گاهی یهو درد میگیرن

منم گاهی میشم

منم همینطورم گاهی بشدت هم مبخاره

طبیعیه فک کنم همه همینجوریم

سوال های مرتبط

مامان دارا🩵 مامان دارا🩵 ۱ ماهگی