بنظرتون با سه روز تاخیر این مثبته؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خط تبخیره چون سفیده

منم این بود مثبت نبود

نه تبخیرع

ویتاساین اصلا خوب نیست فقط مدیکور بزن اون درست میگه من دوتا ویتا زدم این شکلی شد منفی بعد مدیکور مثبت شد😍

منفیه

منم با۴روزتاخیرک ثابقه هم نداشتم منفی شد

از منم همین طور شد بزار روز هفت تاخیر بزن انشالله مثبت میشه هورمون ها به سطح بالا نرسیده که نشون بده و یا اینکه ادار زیاد ریختی

مارکش چیه

انگارخرابه

اگریه خط سفید رویt باشه
بعدچن روز صبح ازخواب بلندشدی،دوباره انجام بده

خرابه ما ک مدیکور بزن

متاسفانه منفیه عزیزم

بنظرم خط تبخیره

منفیه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته یازدهم بارداری
مامان قند ونبات👑 مامان قند ونبات👑 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم 🤰 مامان تو دلیم 🤰 هفته هجدهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری