مامانا کیسه اب پاره شه چجوریه

۵ پاسخ

یهو انگار بافشار زیاد جیش کردی خودت و داغ داغ و شروع میکنه ررحمت درد گرفتن

دو مدل داره یهو کامل پاره میشه که کلی آب ازت می‌ریزه بیرون باید سریع بری بیمارستان برای زایمان
یه جور دیگه هم هست که سوراخ میشه کم کم ازت اب می‌ریزه مثل ادرار ولی اختیاری ازش نداری اگر شدتش زیاد باشه باید سریع بری بیمارستان آب دور سر بچه کم نشده باشه ولی اگرم چند قطره باشه شاید بعد معاینه بگن مشکلی نداره

باید نوار بهداشت بزار خیس خیس بش

همین جوری میاد مثل ادرار

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آروین• 🥺🧸♥️ مامان آروین• 🥺🧸♥️ ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی