کیسه آب پاره بشه چجوریه؟

۲ پاسخ

یهووو خیس میشی انگار یکی آب ریخته روت یهووی می‌ریزه . من که سر زایمان اولم زایشگاه بستری بودم ترسیدم وقتی کیسه آبم پاره شد😂😂😂 وایساده بودم چایی می‌خوردم یهوو خیس شدم اندازه یه پارچ آب ریخت ازم

اب میاد ازت بعد باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان آروین• 🥺🧸♥️ مامان آروین• 🥺🧸♥️ ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۸ ماهگی