۷ پاسخ

نه من یکبار بسته ام وااااای که سررفت

ن گاز ب فنا میره

نه عزیزم احتیاجی نداره بسته بشه
اون پخته شده دیگه
تازه اگ به دختر گلت کمکی میدادی میتونی از شیرخشکشم داخلش بریزی یا از شیر خودت بدوشی بریزی

ن نیازی نیست ببندی

نه نبستم

نه نیاز نیست

💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎

🍒با کمترین هزینه🍏

🌈🌧ثبت لحظات خاص کودک و خانواده
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی
کیفیت بالا، قیمت مناسب، رزرو آسان آنلاین
📸 خاطراتتان را با ما جاودانه کنید!🌈💥

همراه نمونه کار🎊🍉

🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

سوال های مرتبط