بچه ها این گهواره خوبه بگیرم؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بچه یه غلط بزنه از روش میوفته پایین

اره من اطرافیانم هرکی بچه داره از این گرفته میگه عصای دستم

برای یه مدت عزیز
بعدش دیگه نمیتونی استفاده کنی

من ک عصای دستمه بچه هم توش غل نمیخوره

اره خوبه من دارم پایه هاش فلزی تا ۲سالگی هم میتونی استفاده کنی

خیلی قشنگه

آره خیلی خوبن منم از اینا میخام بگیرم

عالیه

نه نگیر بنظرمم فقط ۶ماه بشه استفاده کردد

اره عالیه خیلی خوبه

بچه که غلط بخوره دیگه خوب نیست

یه مدت کوتاه قابل استفادس

عالی
منم نینی دار شم از اینا میخرم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان برفی کوچولو🧸 مامان برفی کوچولو🧸 ۸ ماهگی