۴ پاسخ

لعنت به واکسن دو ماهگی🤦‍♀️
عزیزم طبیعیه ولی خیلی مراقبش باش اصلا نزار بالاتر بره و به این فکر نکن تا ۳۸ جا داره
فقط پاسویش کن ولی مراقب باش لرز نکنه، دستمال نم دار کن بزار فریزر و بعد برش دار بزار داخل نایلون و بزار رو پیشونیش رو شکمش و کف پاهاش
فقط دستمالارو خیلی نزار یخ بشه

ولی طبییعه نگرانش نباش

اشکال نداره گلم هنوز تب نداره..
سعی کن لباساشو کم کنی و اگه ساختمون گرمه میتونه یه کهنه ی مرطوب رو پیشینویش بزاری زود خنک میشه..

۳۸ب بالا باشه تی داره اونم عادیه نباید بزاری بالاتر برع

سوال های مرتبط