لعنت به واکسن دو ماهگی🤦♀️
عزیزم طبیعیه ولی خیلی مراقبش باش اصلا نزار بالاتر بره و به این فکر نکن تا ۳۸ جا داره
فقط پاسویش کن ولی مراقب باش لرز نکنه، دستمال نم دار کن بزار فریزر و بعد برش دار بزار داخل نایلون و بزار رو پیشونیش رو شکمش و کف پاهاش
فقط دستمالارو خیلی نزار یخ بشه
ولی طبییعه نگرانش نباش
اشکال نداره گلم هنوز تب نداره..
سعی کن لباساشو کم کنی و اگه ساختمون گرمه میتونه یه کهنه ی مرطوب رو پیشینویش بزاری زود خنک میشه..
۳۸ب بالا باشه تی داره اونم عادیه نباید بزاری بالاتر برع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.