این بچه خواب نداره😩😩😩😩

تصویر
۶ پاسخ

وای خدا چجوری خوابیده

ای جان ایشالله که یاتار باجی.
ولی اون مدل نزار بچه رو. خدایی نکرده جلو نفسش میگیره

فسقل منم کم میخوابه🥹 خوابای خرگوشی اونمممم زود بیدار میشه

یک ماه اول سخته به بعد راحت میخوابن

واییییییییییی الاه😍😍الاه ساخلاسین
به یانیب دا

ایدا جان حامله اولاندا اوشان شلوغی د ؟

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن🩵🩵 مامان کیان و کارن🩵🩵 ۱۰ ماهگی
مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 ۱ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی