خانمای اراکی هزینه سزارین تو بیمارستان قدس چقدره؟

۴ پاسخ

اگه اجباری که بیمه تکمیلی میدش
وگرنه اراک اصلا قبول نمیکنن اگرهم قبول کنه هزینه دستمزد و بیمارستان خیلی بالا درمیاد پارسال سینا فقط۷۰ بیمارستان بوده دستمزد دکتر نمیدونم چقدر گرفته

زنگ بزنی بیمتو بگی دقیق بهت میگه

۵۰ بدون بیمه تکمیلی

من زنگ زدم گفتن ۵۰

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری