۴ پاسخ

هم آسياب شده بهش میدم هم بدون آسیاب

همینجوری بده چ ا اسیاب میکنی

من خالی میدم بهش کنجد با پوستم میدم خاصیتش بیشتره

همینجوری میدم مثلا چوپ شود کنجدی میدم دیگ آسیاب نمیکنم تو غذا بریزم

سوال های مرتبط

مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی