۲ پاسخ

اگر بدو تولد بهش میدادم قطره آد که همینجوری تفش میکنه

از اول باید میدادی
الانم با قطره ا د بزن بهش بزار دهنش پسر من با سر شیشه بی بی لند از این گردا گرفت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی