سلام خانما شکم من پایین هست نمی‌دونم چراا

۵ پاسخ

یعنی چجوری؟

منم پایینه الان فکنم عادیه

ماله منم

بچت چیه؟؟؟

ژنتیکه، منم همینجوریم

سوال های مرتبط

مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری