سلام خانما من اصلا شکم ندارم طبیعی هست آیا ؟🥲😂

۱۳ پاسخ

بیا بغل خودم🫂 منم همینطور

منم ندارم

عوضش من یه شکمی دارم انگار ۷ماهمه 🤦

برا منم کوچیکه

نی نی رو حس می‌کنی

منم ندارم

واسه سونو وزن رفتی؟

حتی منم ندارم

من انگار ماه سوممه😅

منمممممم😐

منم ندارم شکم🤣

دختر داری؟
منم ندارم

من بدتر

سوال های مرتبط

مامان فقط خدا مامان فقط خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد