۱۳ پاسخ

ابن دیفنه
میوه کجا بود
حتی برگاشم سمیه

عزیزم ماشالله مراقب باشن بچه نخوره یا دست نزنه سمیه اسمش دیفن باخیاست و خیلیم گل پر انرژیه

گل اگلونما هست خیلی گل خوبیه من یه موقعی داشتم

این اسمش آگلونما هست گل میده گلهاش بچین وگرنه رشد برگی نمیکنه

دیفن باخیا

این دیفن نیس آگلونما هستش!!من خونمون پاسیو دارم یه زمانی گلخونه خوبی داشتم و گلارو خوب میشناسم

نوعی از آگلونماست.. بهش آگلونما رسمی یا هندونه ای هم میگن

این دیفن باخیا نیس

مامان من از اینا ۳،۴تا گلدون داشت من بچه بودم
نمیدونم سمی هست یا نه ولی عکسشو یا اسمشو بزن هوش مصنوعی ببین واقعا سمی یا نه

اسم این گل دیفن باخیاس که سمی هستش بچه داری نگه ندار اونم گل هستش مثل این برگا میشه

اینم یک مدل ازگونه های دیفن باخیا

دیفن نیس مگه؟

یه چیز مخملی توشه و شهد داره ،🤦🏻‍♀️😅

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ ۳ سالگی