ماها هممون تو روروئک بودیم دیگ چمون شده مگ😕
من بجاش واکر گرفتم شنیدم روروئک برای ستون فقراتشون خوب نیست ..حالا نمیدونم دیگه واکر چجوره
من خواهرم برای بچه اولش از کسی گرفت برای دومی دیگه اینکارو نکرد بچه خودش زود راه افتاد بدون هیچ مشکلی هم جاگیره هم مدت استفادش کوتاه مدته میگن اسیب هم که داره چرا خرج الکی کنیم
من گفتم نمیخوام مامانم گفت تو نخواه من میخرم به حرفم گوش نکرد هر چی میگم بابا میگن خوب نیس میگه پس شما ها چجوری سوار میشدید😐😂
نه نخریدم .
ولی انشاالله میگیرم الان همه چیزرو دارن میگن مضر مگه ماهایی ک استفاده کردیم و نوه هامون کجامون کج و کوله شدیم من ک اصلا به حرف دکترا پیش نمیرم هر روز یه حرفی میزنن
من میخرم . خواهر زاده ام استفاده کرد هیچ مشکلی پیدا نکرد . پشتش و جلوش وقتی میشینه یه متکای کوچولو بزارید حله حله
من نگرفتم
انگار خودم که بچه بودم خیلی بخاطر روروک زمین خوردم
چون گیر میکرده به لبه فرش
خودمم بچه که بودم بعد چند بار زمین خوردن بابام کلا روروک شکونده بود که استفاده نکنم
خخخ منم دیگه دیدم الآنم دکترا میگن نگیرین نگرفتم
من فکر نکنم بگیرم
منبرای دخترم خریدم جنسش خیلی خوب و سنگین بود . خیلیمخوب بود راضی بودم .اصلا هم مشکل راه رفتن و این چرت پرتا پیدا نکرد
روروئک من شنیدم باید جوری تنظیم بشه که بچه پاهاش روی زمین چسبیده باشه
واگرنه به ستون فقرات آسیب میزنه
ولی واکر خوبه
نه خوب نیس
من رفتم بخرم فروشنده گفت دیگه اجازه فروش نداریم میگن برای ستون فقرات بچه خوب نیست دیگه نمیاریم
من راجبش تحقیق کردم و چیز خوبی راجبش نشنیدم
واکرشنیدم خیلی بهتره
بجای رو روک واکر بخر
که هم میتونه کوچیکه پاشو بزنه صدا پخش بشه بعدش میتونه باهاش راه بره همم میشه صندلی کودک کرد
حدودا قیمتش ۲۵۰۰
من ک هیچ کدوم از این وسایل نگرفتم نه کریر نه کالاسکه نه روروئک نه تخت کنار مادر چون همش الکی
آدمی نیستم تنها و پیاده جای برم. پس چرا الکی کالاسکه بخرم
کریر هم نهایت به ماه بچه بزاری داخلش چه دردیه برا یک ماه. روروئک هم مگ ما چیطو بزرگ شدیم کجا از اینا بود همش الکیه
تختم من تو اتاقم ک جای تخت بزارم ندارم ولی تخت دونفره خودمون چهار نفر میتونه روش بخوابه خیلی بزرگه. میزارمش تو قنداق بزرگا کنارم بخوابه خیلیم جاش راحته
ب جای خرج چیای الکی بکنم همه این پولا براش دادم طلا. ک یه پسنداز بشه برا چهار ساله دیگش ک ب امید خدا بزرگ شد پول نیازش میشه
مگه ما ک بچه بودیم استفاده کردیم الان مشکلی داریم
هربار یه چیز جدید میارن چون میخوان فروش بره الکی ایراد میگیرن از چیزای دیگه
من گرفتم
واکر هم خطر داره چون محافظ ندارن
همش باید پیش بچه باشی
نه به کار میرسه آدم نه هیچی
آره من خریدم قرارنیست همیشه بزاری یه وقتایی کارداری بچه رومیزاری رواون بازی میکنه به کارت میرسی
دوستان بارداری براساس آخرین قاعدگی،منظوراولین روز پریودمیشه یا آخرین؟؟؟چون توی محسبات منو وآنومالی یجورایی تفاوت وجودداره
عالیه عزیزم من بچم از ۵ ماهگی نشوندم توش بچه رو بعد هم حدود یک سالش که شد مثل واکر گرفت و راه افتاد قشنگ والا خیلی خوبه قدیما تمام توش بودیم چمون شد مگ
ن نخریدم هنوز ولی احتمالا واکر بخرم
من نخریدم چیزای ک الان لازمه دو خریدم گزاشتماونو زمان خودش بخرم شاید طرح یا مدل جدیدی رو مد بود اونموقع
اتفاقا روروئک برای راه افتادن کودک خیلی نیاز فقط زودتر از شش ماه نباید توش بشینه که آسیب نبینه
من واسه دخترمخواستمبگیرمب دکتر کگفتمگفت روروءکاصلا وسیله خوبی واسه بچه نیست بین استخونای لگن فاصله میندازه
من که خریدم مرتب که نمیخوام بزارمش اون تو که بد باشه واسش یه مدتم که بشینه وقتی راه بیفته دیگه به کار نمیاد اما واکر خیلی خطرناکه همش باید مواظب باشی بچع نخوره زمین
من ک خریدم
هممون درد کمر و زانو داریم بابا😂😂😂
منم میخواستم نخرم
مامانم گفت حتما میگیریم بچه بازی میکنه بعدم زود راه میوفته
ما سه تا ک پاهامون سالم سالمه اینا همش ژنتیکیه بعضیا کلا پرانتزین
من نمیگیرم بجاش موتورای دسته دار هدایتی یا ماشینشو میگیرم
نه کلا قصد خریدش رو ندارم وقتی یاد گرفت چهار دست و پا بره چند وقت بعدش واکر براش میخرم
من گرفتم دیگه قیمتش خوب بود خیلی چیرا لازم نست ولی خوب آدم دلش میره میخره
یه بار دخترم از روش افتاد اونم زیاد نمی موند
من نخریدم
من که گرفتم والا من خودم کل بچگیم تو روروئک بودم
من نمیگیرم
ماهایی که استفاده کردیم چرا چیزیمون نشده انقدر کمر درد مشکلات ستون فقراتی از یجا میان دیگ یسری ها پا پرانتزی
من بچه اولم خریدم پسرم استفاده نکرد اصلا الان که دوسالشه سوارش میشه😂البته توش جا نمیشه روش میشینه میگه راه ببریدمنو برا دومی جدید نمیخرم همون نو وبلااستفاده بوده
عالیه برای بچه هم راه رفتن یاد میگیره هم بلند شدن رو پاهاش هم سرگرمیه ،ب اینا هم گوش نده میگن پا پرانتزی میشه بچه هایی که اینجوری بودن مال ژن و نرمی استخوانشونه چه رورویک سوار میشدن چه نه همین بوده وضعیت بچه
من نه و خیلی شنیدم مضر بخاطر پرانتزی شدن پا
من خریدم با اینکه شنیده بودم میگفتن خوب نیست
ولی خب بچه چجوری راه بیوفته ماها خودمونم تو روروئک نشستیم دیگه
من میخوام بگیرم برای جوجم به نظرم کاربردیه
ما خودمون کلینیک توانبخشی داریم و با این چیزا سروکار داریم اصلا توصیه نمیشه و ضرر هم داره ما برا بچه خودمون نگرفتیم
من نخریدم. به نظرم خوب نیست
اخه بچه رو که توش میذازی پاهاشو ببین
خیلی زاویه میگیره
والا من برا پسرم نخریدم با این ک واکر گرفتم براش ولی روروئک خیلی لازمم شد از کسی قرض کردم واسه این یکی دیگ میگیرم
نههههههههه خطرناک تریییینه بچه دستش به گازو همه چی میرسه خطر چپه شدنشم زیاده ابداااااا
من بچه اولم رو با همین بزرگ کردم دست راستم بود
دوتا بالش میذاشتم جلو و کمرش صاف میموند
میذاشتم جلو لباسشویی روشن کارمو میکردم
من نمیگیرم
آره برای اولی گفتم خیلی خوب بود بچم از ۹ ماه میزاشتم توش ۱۱ ماهگی راه رفت و کاملا خیلی راحتم کرد
من گرفتم واسه دخترم دوماهی استفاده کرد روهمونم غذا میخورد دیگه دوستش نداشت اومد بیرون راه رفت
من که بچه اولم روروک استفاده کردم خیلی دوست داشت باهاش سرگرم میشد
من همخودم هم برادرم داشتیم هیچیمونم نشد ولی ب نظرم واکر بهتره
من واکر میخرم
نگرفتم خونم کوچيکه جا نیست بره و بیاد دومن میترسم به پاهاش فشار بیاد
من خریدم چون اولا فکر کردم همین ک چند دیقه بتونم بذارمش توی اون و ب کارام برسم کافیه هم این ک روروئکش چند کاره بود میز غذا و ...هم میشد خونه ی مام کوچیکه چند تا کار یکی کردم
بعد اون اسیبی رو ک میگن فکر میکنم برای بچه ای هست ک دائم داخل اون باشه
بازم هر کسی با توجه به شرایط و طرز تفکر و محیط زندگیش بهتر میتونه تصمیم بگیره
من از خواهرم قرض گرفتم برا ۶ ماه استفاده میشه .. خیلیم جاگیره
نه عزیزم گذاشتم موقع نیاز شد بخرم رو سیسمونی نگرفتم
من خریدم ب نظرم هم خوبه ،بجای ک بچه رو بغلی و بدعادت کنی میزاریش توی روروک
من برا پسرم خریده بودم 4سال قبل خیلی خوب بود خیلی باهاش راه میرفت زودم راه افتاد
من برای دخترم خریدم خیلی عالی بود چون از بغل من اومد پایین
خیلی بغلی بود دخترم و مدام دلش میخواست تو بغل باشه
از حدود ۶ ماهگی گذاشتمش تو روروئک ، اوایل نمیتونست راه بره باهاش و دوستش نداشت ولی به مرور که یاد گرفت عالی بود عین جت تو خونه میدوید
من پسرم یه کامیون بزرگ داشت از همون میگرفت بلند میشد و هولش میداد.مث واکر بود تقریبا.زودم راه افتاد
من خریدم بد نبود خوب بود اتفاقا پسرم خیلی زود راه رفت
داداش من استفاده کرد الان هشت سالشه هنوز رو پنجه راه میره...
راه رفتن درستو یاد نمیگیرن این طوری بچها برای ستون فقراتشون بده.. به جان واکر بگیرید..
من نخریدم …قبلا هم اگه استفاده میشد شاید ثابت نشده بود که مضره…علم پیشرفت میکنه دیگه
میگن برای ستون فقرات ضرر داره پس تمام دهه شصت و هفتاد پس باید ستون فقراتشون مشکل داشته باشه😐من به شخصه قصد دارم بخرم
هممون تو روروک بودیم چه ضرری من که نخریدم چون خیلی جاگیره گفتم بعدا دست دوم بخرم همون قیمت هم ردش کنم که هزینه نکنم بخاطرش
نه مضرره اصلا نخر
من خریدم ولی اصلا دوسش نداشت و استفاده نشد زیاد واکر بخر به نظرم اونو بیشتر دوس دارن بچه ها ..بچه های الان چون پرجنب و جوش هستن یه جا موندنو دوس ندارن دختر منکه میذاشتم توش گریه میکرد
نه من نمیخرم هم راه رفتن و عقب میندازه هم پاها رو پرانتزی میکنه.واکر خوبه ولی اونم شاید نگیرم
من همون موقع که خواست راه بره میخرم
من نخریدم چیز خوبی نیست
منم بجاش واکر خریدم
اره بابا هیچی نمیشه فقط زود نباید بزاری
من واکر گرفتم
من نخریدم نه روروئک نه کریر
من واکر خریدم
ن اگ روروک بخری بچت زودتر راه میفته باعث میشه فعال بشه
آره من خریدم
نه من نمیخوام بخرم
منکه نخریدم
من هردو بچم استفاده کردن و خیلی کمکی خوبی بوده برام و برااین یکی هم استفاده میکنم
من قرار نبود بخرم چون شنیدم واسه ستون فقرات خوب نیس. ولی دیگه مامانم خریده بود. گاهی اوقات آدم استفاده کنه بد نیس. میبینی دستت بنده یا میخوای کاری کنی، بچه رو میذاری داخلش و خیالت راحته که نمیتونه بیاد بیرون
من دختر اولم داره ایشالا همونو استفاده میکنم
من خریدم
من نخريدم چون شنيده بودم خوب نيست خوب شد نخريدم چون چندباري تو روروئك بچه خواهرم گذاشتم دوست نداشت و گريه ميكرد خواهر زادم هم اصلا ازش استفاده نكرد
روروئک خیلییی حوبه ب شرط اینگه از ۱۰ ماه ب بعد استفاده کنه من از ۱۱ ماهگی نلا استفاده کردم و خیلی راضی بودم ولی برا دختر خالمو گرفتم یه ماهم بیشتر استفاده نکرد بعد راه افتاد
برای دخترم خریده بودم خوب بود
بله خریدم
من نخریدم
متخصصای اطفال میگن باعث اختلا تکامل میشه
من گرفتم خیلیم راصی بودم واسه اولی الان واسه دومی هم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.