مامانا این چیه پشت گوش دخترم؟😐

تصویر
۳ پاسخ

تایکسالگی خوب میشه
عامیانه بهش میگن بوسه فرشته
تخصصی همانژیوم فکر کنم

دختر من رو پیشونیش،بازوش،داخل گوش،پشت گوش،و یه نقطه کوچیک رو کمرش داره
و از اول هیوی نداشته بعد یه هفته یکی یکی دراومدن
و الان دوتاش داره کمرنگ میشه
و بهش میگن همانژیوم
تجمع مویرگها که متورم شدن
دکتر گف تا 1سالکی میرن

پسر منم داره
از وقتی ک دنیا اومده منم نمیدونم چیه

سوال های مرتبط