۱۰ پاسخ

من بردم متخصص تغذیه و گوارش حل شد

عزیزم درخواست میدی

عزیزم نتونستم شخصی پیام بدم بهت خودت پیام میدی بهم سوال داشتم ازت

دختر من یه بار مریض شد لب به هیچی نمیزد فقط شیر میخورد فقط گهگاهی آبمیوه طبیعی میخورد

یعنی از اول نمیخورد یا الان نمیخوره؟ یه دوره های بخاطر دندون و مریضی بچه ها بی اشتها میشن
غذاهارو به شکل های مختلف با طعم های مختلف امتحان کن

با هر ترفندی شده غذا میدم ما اسر میز کنسرت داریم با هر قاشق ک میخوره یا جایزه یا هرچیزی ک دوست داره مثلا میگم بخوره دوع بدم بخوره آب بدم بخوره برسم پیش پیشی بخوره دست بزنیم یخورده بزنه ب قدش بخوره بیاد پشتم پیکو پکتیکا کنیم و....

بعضی وقتا اره

مال من نمی خوره هر کاری می کنم رفلاکس معده داره فقط شیر می خوره مجبور همون شیرو بهش میدم

اره دختر من نمیخوره چیزی شیرخشک میدم

آره دیگه نمیشه که گشنه گذاشت

سوال های مرتبط