۵ پاسخ

هیچی چون لخته نیازی نیس،روغن بزنم اونوقت میچسبه به هم چرب دیده میشه.فقط گره خوردنی اسپره فیروز میزنم

روغن بابونه و بادام تلخ بگیر قاطی کن
همیشه بعداز حمام نوک موهاشو با روغن چرب کن

بستگی به جنس موهاش داره اگه فره روتین فر اگه لخته باموجی روغن ارگان

روغن بادام تلخ عالیه روغن زیتون

لایک کن منم ببینم

سوال های مرتبط