سلام خانوما کسی امپول hcg استفاده کرده

۴ پاسخ

من دارو استفاده کردم فولیکولام بزرگ شدن بعد امپول زدم با یه دوره نتیجه گرفتم ایشالا شماهم زود نتیجه میگیری❤️

منم دو دوره زدم قبلش آمپول hmg بهباسن زدم فولیکولام بزرگ شد بعدش دوتا hcg باهم به باسن زدم در هر دو دوره ولی نتیجه نگرفتم
ولی خیلی ازمامانا داخل گهواره بایک بار تزریق نتیجه گرفتن

من سه چار ماه زدم فایده نداشت برای من ک

۳دوره زدم

سوال های مرتبط

yasamin yasamin قصد بارداری
خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری
♥مامان محمدجواد ♥مامان محمدجواد قصد بارداری