خانما تو پریودی حالت تهوع دارم
کسی میدونه از چیه؟؟

۵ پاسخ

معده خیلی باشه حالت تهوع میگیری یه چیزی بخور مثل شیرینی وشکلاتی

طبیعیه .چای زنجبیل بخور

علائم پریودی تقریبا همش شبیه بارداری هست فقط جنینی در کار نیست

طبیعیه ....

منم

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
هدیه ی خدا هدیه ی خدا قصد بارداری