۳ پاسخ

37 دمای طبیعی بدنه

نه نمیشه.۳۷.۵ تبه

ند۳۷و ۶ب بالا تب

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۲ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی