۳۷ درجه تب محسوب میشه؟

۴ پاسخ

نه 37/۵

اگه با این تب سنج دیجیتالیا ک میزارن زیر بغل گرفتی اره نیم درجه باید اضافه کنی

نه

نه عزیزم ۳۷ و نیم شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری من مامان بلوبری من ۲ سالگی
مامان میران مامان میران ۳ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی