مامانا ۳۷/۵ تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

شروع تب

بعله شروع تب هست کنترل کن

خیر
بالاتر از این تب محسوب میشه

استامینوفن بده
نیم درجه تبه

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۲ سالگی
مامان اِلینا مامان اِلینا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ سالگی
مامان مرتضی و آیهان مامان مرتضی و آیهان ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی