مامانا ۳۷.۳ تب حساب میشه ؟ باید استامینوفن بدم؟؟

۱ پاسخ

شروع تب هست بدی بهتره..اگه با تب سنج دیجیتال هست نیم اضافه کن دکتر به من گفت

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۳ سالگی