۵۰ پاسخ

وا عزیزم
بچه بدنش جوریه که به غیر از شیر مادر با شیر خشک تا حداقل پنج ماهگی نباید بخوره
چون قدرت هزم و دفعشو نداره بعد شما میخوای بهش آب خیار بدی؟؟!!!!!

وای جدیدا چرا دارم چیزای عجیب غریب میبینم یکی میخواد آب انار بده بچه تازه به دنیا اومدش یکی آب خیار 😣
گناه دارن بخدا ...
اونا فقط و فقط میتونن شیر بخورن

شیر بده بهش زود زود تا دفع کنه، خودتم گرمی نخور

هر روز یه چیز عجیب و غریب به حق چیزای ندیده و نشنیده چیکار میکنین شما ها با اون بچه

خیار نه کدو سبز

اینجاروبخون

تصویر

چیزی میزنین خدایی؟😐

عزیزم این کارا رو نکن خاهشا من یه دکتر بردن و یه دارو دادن چقدر هزینش که بچه رو داغون کنی

وا معلومه که نهههه

تروخدا نکنید با بچه های بی گناه اینکارارو 😳🥺 واقعا خدا بهتون عقل داده و توی زمانی دارید زندگی میکنید که علم و تکنولوژی پیشرفت کرده و همه عاقل شدن شماها هم جووونید یکم‌مغزتون و به کار بندازید راه مادربزرگاتون و نرید 🫤

جانم‌گروه خونیت چیه که بچت زردی داره؟
اخه میگنo+بچشون زردی میگیره

خدایاااااا اینا از کجا اینارو میارن؟ کره مریخ؟
چی میگه اخه آب خیاااار؟😭

نه عزیزم دلش درد میگیره
یه خیارو رنده کن از این خیار سالادی بزرگا

بریز روی پاهای بچه .روی ناحیه تناسلیش
مامانم میگه
البته خیاره گرم باشه بچه یخ نزنه

هیچی فایده نداره من اصلا گرمی جات نخوردم دائم آب انار و آب آلبالو و سردی خوردم عرق کاسنی و شاطره خوردم آخرشم دوشب توخونه تو دستگاه موند باز زردیش رفت ۱۷ سه شب بیمارستان موند بازم یکم زرد شد بردمش دکتر قرص و قطره داد هنوزم یکم زرده🥴

ن عشقم خطرناکه

خیار نده خربزه خوبه 😂

چرا تاپیک دوماه قبل میاد بالا🫥

زود زود شیرش بده دمای اتاق رو خنک نگه دار لباساشم سبک کن.اگه شیر خودتو میدی ترنجبین و شیرخشک رو دم کن و روزی یه بار بخور.چیزای گرمی نخور.

زردی مگه تا ۲ ماهگی میمونه؟

ابخیار چیه سالاد شیرازی درست کن

هیچ چیزی به اندازه شیر مادر و شیرخشک زردی رو کم نمیکنه

آب نباید بخوره تا ۶ ماهگی چه برسه به آب خیار

دستگاه بیارتوخونه راحت ازاین کارای سنتی انجام نده بچه دورازجون یه مشکل دیگه ام پیدانکنه

واااا آب خیار به بچه بدی 🤐🥴 فقد کاسنی خودت بخور و بچه رو شیرش بده تا ادرار و مدفوع داشته باشه

هیییچی بهش نده غیر از شیر ‌دستگاه گذاشتن
هرچی پیام میبینم یا شیرخشت ترنجبین میدن یا خیار یاکدویااب هندونه وای نکنید توروخدا نوزاد معدش کامل نیست تا شیش ماه غیرازشیرنبایدچیزی بدید بهش

اصلااااا خیار ندی یچه رو ب کشتن میدی

من خیلی وسوسه شدم بخاطر زردی بهش دارو گیاهی بدم اما خداروشکر مقاومت کردم و سپردم به دکتر
خداروشکر هم رفع شد
به نظرم چیزی نده بعدا‌معلوم نیس چه مشکلی براش پیش میاد

ببین فقط بدنش و با شیر بشور اسفناج بزار جوش امد آبش ولرم شد باهاش بشور
یا ارد گندم بخر بچه رو بخوابون تو ارد
مامان من برای من ترشک خریده گفت میزارم میجوشه با ابش بدنش و میشورم
خودتم تن تن هندونه بخور بزار شیرکه میدی ادرار کنه بشوره بیاره زیادزیادم شد دستگاه بزار تو خونه خیلی کمک میشه بیاره پایین

چنده زردیش دختر منم داره

عزیزم این چه کاریه
خب اگ‌زردیش زیاد نیست با قطره مخصوص هم رفع میشه ولی اگ‌زیاده باید بره زیر دستگاه

خب شیر خشک بده زردیش زودتر میره

عزیزم بچه ک‌زردی داره باید تند تند شیر بخوره روزی ۱۰ بار شیر میدی بکنش ۲۰ بار تا اون هم ادرار بکنه هم دفع داشته باشه تند تند ک اون زردی از بدنش خارج بشه همراه با دستشویی هیچ چیز دیگ هم نده بهش

شیر زیاد بده بهش
بچه تا ۶ ماه که غذاخور نشده آب هم نمیدن بهش

گناه داره نده معدش آنزیم برای هضم شیرو داره فقط

من شنیدم با آب خیار میشورن بچه رو ولی نمیدن بخوره

نه بابا ببر دکتر خب

این مواد غذایی و اینا هیچ کدوم تاثیر ندارن، فقط همون شیر و دفع و اگه خیلی بالا بود دستگاه

نه خودت چیزای خنک بخور ... عرق کاسنی بزنن ب بدنش....زود. ب زود شیرر بده.....ماترنجبین هم میدیم دیگه شمارو نممیدونم

واح🫤

نه عزیزم

بهش چیزی نده اگه میتونی با عرق بید و کاسنی پاهاشو بشور

دور از جونش میخا بکشیش😐فقط شیر بده

چنده زردیش؟

فقط شیرخشک بده زود خوب میشه
خودتم اگه شیر میدی خاکشیر بخور

عزیزم تا میتونی شیر بده شیر خشک بده بزار بشوره بیاره بیرون
اگه زردیش زیاد هست ک ببر دکتر یا دستگاه بگیر براش
به بچه جز شیر مادر نباید هیچ چیزی بدی بخوره

به بچه هیچی ندی

باید تند تند شیرش بدی تا از بدنش دفع شه

به بچه اب خیار بدی؟😳

نه به بچه ندی

به بچه بدی ؟

سوال های مرتبط

مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۲ ماهگی
مامان الیسا خانوم مامان الیسا خانوم ۱۵ ماهگی