بچه ها من امروز تهوع و سینه درد ندارم خیلی نگرانم نکنه چیزی شده

۹ پاسخ

نترس می‌ره بدترش برمیگرده🥴

منم ۱۰ روزی بود هرروز صبح بالا میاوردم معده درد شدید و تهوع داشتم الان سه روزه تموم شده انگار ن انگار ، یهویی تموم شد دیگ نمیدونم باز شروع شه یا نه

حالا یه روز نی‌نی خواست یه حالی بهت بده تو بیا الکی نگران شو

نه عزیزم طبیعیه منم بارداری قبلی از ۸هفته شروع شد تهوعم ووو کاش اینسری نباشه ای خداااا

نه نگران نباش .چیزی نیست گاهی تهوع و درد رهات میکنه دوباره برمیگرده

منم تقریبا دو روزه کمتر شده

طبیعی هست منم الان یه هفته تهوع دارم ده روز ندارم

یه روز هست یه روز نیست
اگه بخولی تا اخر بخاطر هرچیزی نگران باشی که خوب نیست

والا منم تهوع ندارم اصلا نمیدونم واقعا. عادیه؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری